cara memakai jilbab hijab pasmina

cara memakai jilbab hijab pasmina Kiedy byłam nastolatką , byłamdziewczyną, która bardzo lubię te czasy . Mam wielu przyjaciół i jest aktywny w szkole . Moje wartości są całkiem zadowalające i nigdy nie był zmartwiony . Podobnie jak w przypadku młodych kobiet w ogóle , zacząłem zwracać uwagę . Jestem bardzo dumny z prostą , czarne włosy i jedwabiście gładka . Jeżeliwieje wiatr , czuję się bardzo piękna , bo włosy tokorona kobiety .

Poszkole , patrzę normalnie, tak jak inne dzieci . Szkoły z spódnicy do kolan , z krótkimi rękawami . Jeśli idę z rodziną, noszę krótkie rękaw koszule , dżinsy i inne odzież casual . Absolutnie nie przyszło mi do głowy nosić hidżabu . Wydawało się, szkoda , jeśli moje piękne włosy powinny być pokryte tkaniną bardzo ciasno .

Chociaż nie jestem zawoalowane , śledziłem Islamski Da'wah dodatkowe Agencję programów nauczania młodzieży ( BDIR ) . Zignorowałem to podczas przeglądania kolejnych członków BDIR wszystkim noszenie hidżabu , tylko gonić punktów . Moja szkoła wymusza punkty , które będą zawarte w świadectwie jako dowód żywotności studentów . Wyższe punktów ,lepiej. Tak więc rozpoczął się z dnia na dzień zmiany, które czuję w moim sercu .

Początkowo używane tylko wtedy, gdy przychodzą na spotkania odbywają się raz w tygodniu . Istnieje specjalna impreza dla młodych kobiet, nazwanych BDIR Keputrian , czyli działania, które omawia jak należy a muzułmańscy postawy i zachowania . Stąd wiem, że jest obowiązkowe dla muzułmanki na całe ciało z wyjątkiem twarzy i dłoni . Jak nie madziwny smak w mojej piersi .

Normalnie , kiedyś po prostu patrzeć na moich przyjaciół i seniorów w Keputrian przypadku , ale z jakiegoś powodu , w tym dniu , czułem , że były piękne. Ponieważ istnieje wspaniały blask od wewnątrz nich . Nagle moje serce zostało przeniesione wyglądać jak oni. Chcę byćmuzułmaninem , kto kocha Boga , przez posłuszeństwo wszystkie jego rozkazy .

Kiedy wyraziłem chęć do moich znajomych , ich reakcje zmieniać . Każdy, kto zgadza się i wsparcia , jest teżpowiedzenie " Jeszcze nie LAH .. nie musisz nosić zamkniętą uczucia takiego? Będziesz ciężko pracować, aby wiedzieć .. " lub " Tim , nie jesteś jeszcze niepoważne zachowanie tak chcą nosić hidżab , benerin pierwszego serca ty ", i tak dalej. Hhhh .. mogę tylko wzdychać . Muszę przyznać , że nie był spokojny i łagodny dziewczyna , a nawet wydają się być spokojny i chłodny , ale to nie znaczy, że nie można zmienić . Przynajmniej mogłem uczyć się lepiej , od zewnątrz i od wewnątrz .

Czułem niepowstrzymaną chęć , mówię do matki . Trochę przestraszony też, bo moja decyzja będzie dodać koszty utrzymania rodziny . Musiałem kupić długą sukienkę , kupić jilbab i tak dalej , a moja rodzina nie było dobrze. Ale niespodziewanie , moja mama i tata zgadzają . Nawet ci, którzy są zadowoleni z podjęcia mnie wybierając suknię i welon dla . Nawetmatka gotów sprzedać złoty pierścionek , aby kupić ubrania dla mnie. " W porządku , Nduk , szczęśliwa matka , dlaczego , jeśli chcesz zmienić na lepsze , " powiedziała matka , kiedy sprzedać swój pierścień . Kiedy płaczę , obiecałem sobie, i matka , chciałbym zachować to grzeczny wygląd .

Gdy musiałem nosić welon , wiele uwag , które powstały . Niektórzy są szczęśliwi , niektórzy szydzić , kilka zabawnych komentarzy . Wszystko co odpowiedział z uśmiechem . Jest w porządku , zamknę koronę z innym koronie bardziej piękne . Serce czuje się bardziej komfortowo i bezpiecznie . Szczerze mówiąc, na początku byłem zdezorientowany , nawet jeszcze nosić hidżabu bez odpowiednich zasad . Ale powoli nauczyłem się , wymiany wiedzy z innych muzułmańskich przyjaciół , to jest to, co lubię proces .

Teraz pozostaje wierny nosić ubrania , jak powinno byćmuzułmaninem . Wszystkotak jak lubię ułatwione , nawet bez problemu , kiedy ubiegać się o pracę . Wciąż mogę pracować bez konieczności usuwania tożsamości jako muzułmanin .

Kto powiedział, co ktoś tak brzydki i rustykalny ? Wciąż czuję się piękna , z zewnątrz i od wewnątrz . Aby mieć pewność , po noszenie hidżabu , już nie rozlazły jak zawsze. Noszę ubrania, które automatycznie stopniowo złagodzić moje zachowanie , moje serce i moje przemówienie . Nie bój się nie być "sprzedane" lub trudno dostać partnera do noszenia hidżabu . Ponieważ spotkałem się z pobożnym człowiekiem , dobrym i twardym pracownika , który jest teraz dwóch lat, męża i ojca naszego małego dziecka.

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply