contoh surat lamaran kerja editor

contoh surat lamaran kerja editor Şikayətlər və dostları sorğular biz işçisi qeydiyyatı həyata keçirilməsi ilə birbaşa məşğul olanlara demək lazımdır. Bu vaxt biz belə ağır bu saat2 online qeydiyyatdan edən bir çox site daxil olmaq üçün ki məlumat.

Biz bu məhdudiyyətlər tərəflərin tərəfindən edilə bilər , belə ki, mənim dost edən məhdudiyyətlər almaq üçün online qeydiyyatdan istəmirəm ki, ümid edirik .

Biz bu kimi hallarda ki, xatırlatmaq lazımdır bir şey faydalanmaq üçün dövlət istifadə ki, tərəflərin iştirakı istisna etmir . Bir söz və ya dövlət qulluqçusunun qeydiyyatı ilə bağlı bir şey təklif edən var, əgər Buna görə də, etibar etmək olmaz .

Bu telefon nömrələri daxil olmaqla, tam ünvanı biz istəmədiyimiz şeylər qarşısını almaq üçün bu forumda açıq dərc deyil , yaxşı.

Bununla İndoneziya Respublikasının ərazisində Dövlət Qulluqçularının ( CPNS ) üçün namizəd kimi məni qəbul etmək , hüquq və İndoneziya Respublikasının İnsan Hüquqları naziri Nazirliyinə müraciət .
Aşağıdakı kimi Hüquq və İnsan Hüquqları Nazirliyinin naziri əvəzi kimi bununla mən bəzi tələblərini əlavə :
Son High School Diploma 1.Foto leqallaşdırılmış surəti
Sertifikat 2.Foto kompüter Copy
3.Foto Copy ID : 1 Sheet
Birth Certificate 4.Foto Copy: 1 hesabatı
Copy 5.Foto polis arayışı sözlər : 1lembar
Ailə Card 6.Foto Copy: 1 hesabatı
Sarı kart 7.Foto kopyalayın: 1 hesabatı
8.Pas rəng fotoşəkillər 3X4 : 2 ədəd

Mən Ədliyyə naziri və İnsan Hüquqları Nazirliyinə bu ərizə təqdim . Sizin diqqət və baxılması üçün mən cənab təşəkkür edirəm

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply